fredag den 20. januar 2012

Syge børn, krea sysler og tungt hoved...

 Jeg har langt om længe fået syet lidt...
Trods to syge Børn,endnu en indlæggelse med milla, er det da blevet til et Par fine ting...

Jeg håber bare jeg kan få lavet lidt mere i morgen..
Men synes selv jeg kan mærke snotten,den har sat sig i mit
Hovede,og gjort det tungt...
Xxx for jeg ikke skal ligge mig syg IGEN.. Var også syg nytårs aften.. Øv øv
Ja og de 14 dage op til gider ikke IGEN..

Der er da en god ting ved at være "sløj" man får masser af omsorg, får lov til at sove længe,
Og det bedste...
Man kan ligge i sin seng og kigge stof på div internetshops..
Især malika og rosa er velbesøgte disse dage...

Har dog lovet manden jeg ikke skal have mere stof lige nu...
Men sig mig engang. KAN man det, kan man stoppe med at købe stof, tilbehør eller lign...

Det næste jeg skal have er, noget stof jeg har set hos Laralil der er små søde dådyr...

Og noget mere velour... Og noget frotte, så jeg kan sy en super fin heldragt..

Nå det er drømmene... Hehe må nok hellere smutte ind under dynen,
Og drømme videre. I morgen truer hverdagen endnu engang... Men for sidste gang denne uge :)

Bliver dejligt med en god weekend...
Der står på melodi grandprix... Forhåbning om mere kreativ sysleri...

I skal heller ikke lige snydes for billeder af tøjet jeg har fået lavet...

og et par bonus af de dejlige unger.... milla fandt vejen til den gule kjole med skyer. og EEEEEElsker den..

hun vil simpelhen ikke slippe den igen....

super fine retro bukser i velour.... str 74/80. 

retro kjole str 74/80 

sky kjole i stretch jersey, str 86

milla i hendes nye ynglings kjole... 

et par bukser til mindste  pigen....



og lige et hygge morgen billede af alle 3. unger.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar